Uppdateringar

Blir så trött på den här bloggen när den inte gör som jag vill!!!!!!!! Hade skrivt massor , o sen för att jag skulle försöka lägga in en bidl så försvann allt, Typiskt, för börja med att kopiera allt innan jag gör något drastiskt.

Tänkte uppdatera lite vad som har hänt. Måndags så gick jag till Vc på eftermiddagen, då fick jag svar att mina lymftkörtlar var något störr än vadde bruakr vara. För att jag hade ev ett virus i kroppen. Men anledngien till att det hade blivit så här trodde han berodde på min "fulling" som jag har i pannan, jag såg nog ut som ett frågetecken. Han saatt pga avatt jag har pillat och klämt kan det ha kommit lite bakterier in i det där "såret" som lymftkörlarna jobbar md att få bort, de gör i sin tur att man känner sig lite svullen. Så pilla för fan inte på era finnar!! Vart fall inte de som sitter i pannan vid hårfestet, haha...

Den 16:aug blir det bröllop, i skåne. Ska bli väldigt trevligt och roligt. En hel helg av rolgiheter typ. Eftersom vi kommer sova över. Ewa på jobbet som är assistent från avlösarenheten kunde hjälpa mig med den helgen. Så det kändes bra! Så det som står på lista att göra inför är: Köpa nya kläder, kläning/kjol, skor, gå till frisören och fixa håret, köpa dop present, köpa bröllops present. En del men det är ju oftast var roligt!! Fic kemd mig Krisitan efter mycket om och men med :)

Idag ska Aloe Vera Anna komma förbi med lite alovera saker, läppsyl och hudlotion. Ska fråga vad det kostar att shota aloe vera med. För det skulle jag vilja göra även ge till K så han slipper var förkyld ofta. Han är ju inte mycket för att motinera den mannen.

Hm.. Solen skinner och himmelen är blå. Så jag tänkte gå ut för att fånga lite solstrålar, så man blir brunare och snyggare!! Har rean smörjt med med solskydds faktor:) Katten lär väl sura som fanken när den ser mig där ute, i värsta fall får jag testa kopplet på den se om det går bra... Så nu ska jag taf ram dynorna och lite vatten, och en bok.. Har köpt på mig en del pocket böcker inför ommaren då jag gillar att läsa mest på somamren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0