Smultronstället

Som plåster på såren eftter att ha varit hos vetrinären så åkte vi till Smultronstället i Söderköping, satte oss inne i glassrasturangen. Beställde varis glassfrån menyn, Krisitan tog Svart Synfoni ( en glass bestånde av enbart lakris typ) jag tog en Deja Vu vambanan med chockald sås, och sen glassovan på tre olika kulor, vanilj, peananöt och dumle, persikohlavor och grädde. Mycket god.. Har redan planerat inte minst två besök till :) Haha.. för jag vet vad jag vill testa..
http://www.smultronstallet.se/
image9
image10image11

image12


Glassarna ser ju minst sagt goda ut, och man äter ju både med ögon, mun och näsa!!  Så det är väl värt ett besök. Sist jag vär där var jag jätte jätte liten, så jag tyckte det var trevligt att äta glass där nu igen.

Så mysigt i Söderköping, väldgit petioreskt. Skulle nog kunna bodär, mendet skulel var rätt tråkigt på hös och vinter, för då finns det inte mycket att göra. Det finns det egentligen inte annars heller. Men Det är fint..
Efter hemkomsten där ifrån blir det lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0