Nya utemöbler

Igår börja jag känna att jag hade ont i halsen.. I natt kom det mer.. Blä. Så ingen träning jag som skulle ha kört pump. Så trist, har as ont i halsen. Lite små täpt i nosen. Hoppas jag inte blir sjukare, för då kommer inte jag kunna jobba ihelgen. Jobbar två nätter nu, sen min 9-16 helg. Jobbigt okänna sig helt däven. Krisitan är ju förkyld så det är väl där ifrån det kommer skulle jag tro.

Ifredags så var vi o köpte möbler, till balkongen. Tog en tur till Ikea, vi hade Steffe med oss med. Han skulle särkert kunnat shoppa massor. Men vi skynda på köpte det vi skulle, hade skrivit upp det på en lap. Så det blev ett bord, två positonsstolar ett parassol med tillbehör. Sen två dynor i rött. Fin fint. Man sitter himla skönt i stolarna. Så nu är det bara invänta det fin fina vädret igen och hoppas på mycket sol. så man kan sola sig o bli brun o fin :)

Annars har jag jobbat helg, så det hari nte hänt så mycket. Igår var Jejje o jag ute och gick en lång promenad runt allén, tog 1,5 h. Sknöt o få lite firks luft röra på sig. Vi gick rätt fort så jag hade puls vart fall. Så det ska vi nog göra någon mer dag..

Nej om manskulel säda lite, diska upp monster disken. Sen börja fundera hur man ska äta fisken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0