Morsdag?!

Idag är det Morsdag, hmm.. jag är inte mycket för att fira saker. Så min mamma blir inte så firad av mig. K tyckte att jag skulle ringa till henne. SÅ får väl förska ringa igen sen o se om hon svarar.. Tror ju inte att han menade ring, och om hon inte svara så försök ej igen.

Däreomt har vi firat hans mamma ltie gran. Hon fik ett par gamal kuddar, av oss men hon vart lika glad för dem som om de våre nya. Hon är väldigt tacksam att ge saker till :o) Sen efter lite fika åkte vi vidare, till Kent ( lilla syster Li's pappa) För att lämna lite saker där ute. När man åker ut ditt så blir det alltid att man är kvar så lång tid. Vi åkte ut så vi var ute kanske vid halv tre.. Vi åkte där ifrån halv fem om det inte hade varit för att K skulle jobba vid sex hade vi särkert åkt mycket senre. Alltid lika trevligt att åka ut ditt, speciellt nu när det inte är jobbigt längre. Förr var det ju rätt mycket ångset för min del med det huset. Nu är det rätt om gjort så de blir inte lika starka minnen, många år sen så det finns mycket distans till allt. Så nu är det bara trevligt, syster var hos hennes käresta så får åka ut igen när hon är hemma.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Hade gärna gått o solat men eftersom mina körtlar är svullna fortfarnde känns det ju itne dö lyckat precis. Så blir väl att diska upp disken, se tv, softa o lata sig.. Dö sugen på Hamburgare, men det kan jag inte äta i min ensamhet där går min gräns. Sådan mat ska man helst äta ihop med någon annan. Hoppas alla andra har haft en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0