Min nya blogg..

Nu har jag skaffat mig en riktigt blogg i stället för den på lunar.. Får se om jag lyckas anpassa mig hitt i stället.. Ska göra ett försök vart fall. Har även skaffat mig ett konto på http://my24.bilddagboken.se/

Li tyckte att det skulle var något för mig, så vi får se vilket jag kommer anväda mest om det blir båda två el bara det ena. Sådant som märks..

Jag gillar att skriva om allt och inget, så att blogga funkar väldigt bra. Att skriva old fashion dagbok, känns lite b i dagens samhälle. Den nyttjas enbart vid vädlgit privata samman träffanden. Men skriver mest på i blogg fromat.Nu ska jag pilla vidare och se om jag kan få till det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0