Planer för dagen

Ännu en vecka har gått förbi och det är Måndag igen. För min egen del känns det rätt skönt, då jag är ledig idag. Efter att ha jobbat massor förra veckan. Så är det skönt med en lugn dag... Kristian gick upp tidigt, av någon anleding så ringde inte vecka klockan på hans mobil, men han vaknade 06:50 så jätte sen blev han nog inte... Även om han börja 7... så får sätta i den andra väckarklockan igen hoppas på att katten inte gnagar så mycket på sladdarna så han får värsta stöten.

Min planer för dagen är att gå till Therese på Salong Trönrosa, jag går alltid till henne.. För hon är någgran. Ska göra så jag får sommar ben när jag ändå är där. Visst jag har inte mycket hår på benen det är nästan obefintligt, men vaxar man bort det är det mer skonsamt, och tar ännu längre tid att komma tillbaka som om man hade rakat det.

Funderar även på att gå till gymmet och köra lite, senare el gå på något pass. Måste komma tillbaka till träningen nu igen när man äntligen blivit frisk. Räcker inte helt med att bar cykla till jobbet, min kropp behöver mer fysisk påfrestining för att må bra. Hmm.. skulle även behöva påbörja min städning, a golv, och lite annat som ajg inte städar allt för ofta. Ringa farmor står med på min dagordning.

Jag har ju jobbat hela helgen så det är inte så mycket att prata om, varit jäkligt varmt på jobbet. Urk, så vi har inte gjort så mycket för så fort man rör sig blir man helt färdig mer el mindre, det blir ju ungdomarna med. Kristians kompis Steffe har typ varit hos oss hela helgen och snyltat... Delade meningar om vad jag tycker om det, han blir lite på fresande i längden. Det har typ varit den första persoen jag har sätt från morgon till kväll, inte jätte kul från tors- söndag lixom.

Badsugna är vi med, så det lär det blir snart... måste komma på en bra lite sjö som kan vara tillräkligt varm bara. Så man inte för fryser sig..

Imorgon ska jgträffa Malin, vi ska kolla lite på stan, sola med.. Jag måste kolla efter kläning till Bröllopet, det är väldigt viktigt. Har märkt att jag börjar tycka det är kul med kläder igen, precis som smink. Köpte smink från Make Up Store unt siste maj, de skuggorna har jag andvänt rätt ofta. Så ska boka in en sådan där sminkrådgivining så man får mer tips..

Vi var o grilla hos pappa i fredags, så ska lägga in bilder nu på det. Fast i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0