Grillkväll 080606





Bluetooth aka Blåtand, Robban o Jojjo försöker skicka något till varndra

Vi hade grillkväll hos min pappa i Lagerlunda. De som var där var Jag, Krisitan, Madde ( k's syster) och hennes kille Kricka, Robban, Henka och Johanna samt Steffe. Sen kom även Sade och Jonas.. En mycket trevlig kväll, våran grillmästare Krisitan gjorde kol av det första köttet så sen fick Robban och Johanna  ta vid rodret istället. Då vart det inte kolbitar!!!

Förmodligen en försmak av vad som kommer åter komma igen under sommarkvällarna!!! MYcket trevligt v ar det, och gott!! God stämning..

Försöker se coola ut?

De flesta som var där hade festat ordentligt dagen innan då det var student så vissa var lite små sega.... Vi var nog bara tre som inte hade tagit alkhol dagen innan.. Vissa hade ju so vanligt druckit mer än andra... Så om vissa ser lite små degiga ut beror det nog mycket på gårdagens bravader..

Öl i högsta hugg..

Det fanns gott om öl den kvällen, mycket folkisar... Vissa verkar gilla det lite mer än stark öl.. Jag höll mig till Fanta.


En bild på mig, tyckte inte ajg vart så bra på bild denna kvällen så förskte fota alla andra i sället.. Mycket roligare!!!



Alla tre på bildRobban, Henka Sade aka Trubaduren, och Johanna

Att Sade tar med sig gittaren är ett rätt vanligt fenomen på våra tillsällningar... Han är duktig på gittar, men kanske inte lika bra på att sjunga, men som han övar kommer han nog bli klockren på det med. Funderar starkt på att ge honom en sångbok med rock insperatino så när hna kör sina "requset" Verkligen funkar för nu går det inget vidare!! Haha, jag vill höra honom spela Jonny Cash - The ring of fire

http://www.youtube.com/watch?v=jcHpEvOsWFY på den länken spelas den av Team Brolle från Körslaget, men den är mer klockren med Jonny Cash..

Kristians syster Madde med kille

Madde och Kricka, som ska få en bebis slutet av året :) Han kom mer till sin rätt efter en o annan öl, jätte rar kille, hjälpsam, Han sköte brödet.. mums.



Jonas och Steffe, diskuterar gamla minnen från skoltiden. Om Jonas blir känd ska han få Royal för sina bilder på sig själv som jag tog!! Haha












Efter att Sade har spelat lite på gittaren blir Stefe sugenatt testa, han har svårt att inte skratta då..



På bilden syns det ju inte att det inte lätt så bra, klockren kommentar från Steffe. Sade vad är de där prickarna för på gittaren... ?? Haha.. De är så man ska kunna ta ackorden.. Vet man inte får man ju fråga!

Min älskade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0