Bilder från Midsommarafton



Maten...







Väldigt gott, tyvärr fick ajg ingen bra bild på desserbordet. Men tog bilder på tårtorna..






Denna tårta hade Kina gjort, mankan ju gissa att hon gilalr det där med tårter. Upplägget av jordgubbarna är ju lite annorlunda.

Tårtan nedan var från Ica Buffé, som Cia hade gjort, mycket god


Kristna hade klätt upp sig ,så jag tyckte han såg mycket bra ut!! Många komplimanger från mig. ( han går ju jämt i mjukisar nästan annars, vi är som joggig familjen numer 1)


Johan, han och Krisitan prata mycket teknik


Dexter hund nr 1 Mattias och Kinas hund


Frisören Linda somvar gift med Johan, de hade även med sig hunden Mio



Mattias, värden. Kusins man



Kusin katarina, värdinnan. Har nog tyvärr inget kort fram ifrån, hur jag nu kunde missa det?!


Cia, som är syster med Kina (hon ovan) hon var kvällen trubbadur och sjöng mycket vispop




Sofia, Cia, Hanna och Ola ( som är Cia's man de hade typ 200m hem)

Hanna & Sofia, H är kompis med värdinnan och hade med sig S som sällskap. Jag kännde igen dem sen haga skoltiden.


Min kommentar, innan jag fota var tugga ur så jag kan ta kort. Haha.. Vi ju var snäll mot mina objekt.. Har lyckats fånga vissa med mat i munnen ändå..


Gustav och Sofi, deras kompling till värden och värdinnan var nog att G var bekant med värdinnan, samt hade med sig sin flickvän. G var även kusin el syssling med Anna-Karin





Erik, Anna -Karins man. Cia's bästa kompis man, och värdinans väns man.


Anna- Karin, känner värdinnan och hennes syster. Nygift med sin Erik.


Ibaz alias Nasse, hund nr 2 Mattias och Kinas hund



Det är egntligen inte så mörkt, bara det att jag har glömt blixt på många bilder. Det hade blivit kväll och lite kyligt tyckte en del...





Cia har lyckats komma med på många bilder..


Ola, Kristian och My ( Kristian hade fått tagit över Ola's blomster krans, så vi satt och prata om det, mycket fin i krans!)



Även jag fick äran att ha på mig kransen, ganska sent på kvällen eller natten...


Hund nr 3 Mio, Johan och Lindas hund

Efter bilden på Mio så la jag ner fotandet, har många fler bilder men de delar ajg inte med mig för vissa ser för fulla ut eller jätte roliga, men dessa bilder är helheten av en lyckad midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0