Torsdags möte och träning

Var på mitt möte i morse. Det gick bra, det går oftast bra. Vart inte så känslosamt som det kan bli, var mest efter åt när jag gick hem.Det är ju inte fel att känna saker, men det svåra är att tillåta sig i mitt fall.

Börjar ju 16 idag så då hinner man ju landa lite, ska iväg o träna nu vid tolv. Ska bli skönt, har inte haft tid att träna på hela veckan. Eller kanske tagit mig tid rättare sagt ?!



Då har man varit och tränat och ätit lite, bar en dusch som fattas nu. Lite roligt det var bara jag och instruktören på passet. De tre som skulle med vara med, de hade glömt att avboka sig. Men vi körde på ändå, kändes som jag skulle trampa snet ibland dock fast att jag aldrig gjorde det.  Så skönt med en genomkörare, det var step/styrka. På avslapningen hade hon jätte fin musik Dana Dragomir tror jag hon hette som spelade panflöjt, så vacker och avslappnade.


Dana Dragomir - Mio My Mio

Dana Dragomir - Into the light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0