Ett dygn på jobbet och onda fötter

Tre dagar avverkade, på första arbets veckan. Trodde först att denna dag skulle var rätt kämpig. Eftersom jag var ett dygn på jobbet, funny bunny- inte! Men jag gick o la mig vid halv elva, igår. Satt uppe o prata lite Marica, alltid lika trevligt. Hade kunnat sitta längre om det inte var för att jag skulle jobba dagen efter. Det var prefekt när hon och jag jobbade natt ihop för de nätterna (á 10h) bara sprang iväg.

Så somnade jag nästa omgående, så det var skönt. Kände mig utvilad vid 06:20, hade ju inget val än att gå upp då ändå!!! Börjar ju 06:45, så vart ju ändå" sovmorgon" jämfört med om jag hade sovit hemma. Hm, ja "jobbade på". Tog en timme komp för det "fanns inget att göra" två personer behöver inte passa en person som sover, det blir överflödigt. Så jag tog en promenad hem, tog mig nästan 50min. Det är ca 5min långsamre än vanligt. Men min jäkla sko gick upp hela tiden så fick kyta om den typ 4ggr. Sen måste jag verkligen kolla efter nya Asics, för det funkar inte. Får mycket ajaj i benhinnor, fötter. Till och från, igår när jag var och körde kondtion på gymet så värkte det bra mycket. Ska köpa nya trängisskor med, men det känns ju lite halv jobbigt att nästan lägga 2500 - 3000kr på två par skor! Samt överväga en fotmassage, för att se om det är en nerv som kommit lite i kläm kanske. För det suger när det ska kännas obekvämt, ont mm när man försöker var sund och rör på sig, träning är ju ändå en viktig del för mig.

Jag tog ej ut all min semster detta år, för jag vill spar lite för att ev kunna vara lite ledig vid jul. Men även för att jag vill resa bort, till värmen när det är grått otrist. Fast indirek har vi bestämt att vi ska åka iväg när jag fyller 25, så jag friar min föddelsedag i kanske spanien eller något. Vi kommer ju köra "ultra" charter som jag så fint kallar det, det kommr var vårna första resa utomlands själva för båda av oss, för K kommer det ju vara andra gången han är utomlands ever! Så därför vill man ha det så "bekvämt" som möjligt minska så många orosomen som möjligt. Så man kan njuta i en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0