Tur och retur till IKEA

Så kom regnet, det gjorde mig inget. Imorse när jag gick upp var det 27 grader inne och ute. Jäkligt kvalmigt med andra ord. Visst gillar värm, men inte när man svettas som en gris så fort man rör på sig. Hatar att det är varmt när man sover, Vi  har fläkten på, det gör det ju lite behagligare.

Jag vakna tio i åtta idag, vilket är bra för snart är de ännu tidigare morrnar för min del. När K hade gått upp tyckte han att Ikea var ett bra ställe att åka till, vi ringde o kolla om Madde o Kricka ville följa med ( K' syster samt sambo) de vänatar ju barn så på deras inköpslista finns det fortfarnde mycket saker att köpa. Både som behövs och sånt man kanske bara vill ha. De hitta en säng på Ikea, tyvärr var den för stor, när man var 4p i bilen. Så om vi hinner åka ditt innan dem ska vi köpa den. Vi köpte nya sängbord, för det hade vi planerat att köpa, det ståd på våran "ikea -lista". Hm, så köpte jag ett kit med köksgjerod, hall lampa, och klips till plastpåsar. Sen var vi klara för hemfärd.

Vart lunch på Feferoni, delt okey. Jag var tyvärr inte lika hungrig som de andra, och K kan vara lite stressande när man ska beställa så jag fick för mycket mat i förhållande till min hunger. Så jag lämna en hel del... :(

Har ju regnat större delen av dagen så när vi kom hem satt k ihop sängborden, jag diska/städa lite. Nu blir det lite film, vi gillar ju att se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0