Idag, varit med E och köpte saker till katterna

Känner mig duktig då jag lyckats gå å träna hela två gånger, på samma vecka. Har desutom boakt in core imorgon. En gamal favo instruktör ska ju börja igen, Lilliana, även min brors faster. Hon är en favorit eftersom hon var den som höll i klasserna när jag skulle börja träna. Man börajde med stora säckiga t-shirts, fluffiga byxor/skorts. Frö att nu alltid ha linne, och thigta brallor. Förändring.

Idag har jag varit med Emmelie, större delen av förmiddagen. Mycket trevligt. Var rätt länge sen vi umgicks med så fanns ju en del att prata om. Fast vi brukar alltid ha saker att prata om. E är ju den vän jag har haft längst, tror det är 11 år vi har kännt varndra. Vi tog en minde promenad, gick förbi Arken och kolla vad deras Everclean kostade ( kattsand) tycker det är den absloute bästa kattsanden. För den tar bort all lukt som kan komma, lämnar en citrusdoft i stället. Tror det är kol i sanden som gör att den absorbear bättre,  Vi kör även med ett annat märke som är lite mera budget som s'ljs i de flesta mataffärerna. Men jag över väger starkt att vi ska köpa Everclean igen, för den är helt klart bäst! Vi som har två katter med, så funkar det bra. Den är dryg, sen sanden. Vissa kattsand för man bytta allt jätte ofta för att det blir lukt.



Pussi vs EverClean



Vart fall, så gick vi en lite promenad. Sen gick vi hem till mig med kattssand och katt mat som jag köpt. För att gå hem till E, eftersom hon skulle välja grupp till skolan. Så vid tolvhugget så var det ett väldans klickande för att komma med i rätt grupp,  E hade tid på Make Up Store för bryn och ögonfransr el om det bara varen sak. Kommer inte ihåg, jag gick o kolla lite på stan medans hon vart ompysslad. Gick till Bodyline för att kolla om de var klar med min bh ( de är rätt dyra bh:ar men de lagar dem när ex byggeln går sönder ,el sticker ut så de skaver) den var inte klar, hon som grejar det var desutom på sesmter så nästa vecka som tidigast! Aja, växla till mig en fema, föratt sen uppsöka en ofentlig toa. Urk, men den var rätt fräch.

Kolla lite på Gina, hitta en kläning som jag ska testa nästa vecka, hoppa hoppas den passar. Den borde göra det. Men vi får se, skulle var perfekt då jag tänkte köpa något nytt o ha när Carin har sin fest. Jag och E gick och åt lunch, vid ströget. Kebaben där är väldigt god! Sen vissajg kläningen hon vissa en tunika, Hm, sen gick vi hemåt, eftersom hon skulle börja jobba.

Ja o nu sitter man här typ... Det är Kalle Baah, ikväll får se om K vill kolla på det med mig. Tycker de är rätt bra, men jag vet att han har sätt dem många gånger och inte tycker det är så märkvärdigt. Men de var ju bra tid, 20:00. Börjar ju tidigt imorgon så man vill ju komma i säng i god tid. Det är så kallad Agustifest här, inget märkvärdigt, men lite jippon och fyrverkerier. Men det kommer nog vara som vanligt, att jag skiter i det och det går förbi en som alltid.

När vi var på bröllopet fick jag en bra bild på mamma, med kaffe och cigg i handen så är hon nöjd!



En Vanlig syn i helgen, Li bärandes på lilla Alvin,
Hon kommer bli perfekt, moster när man får barn, om hon fortfarnde tycker det är kul att hålla i barn som inte skriker.




Söndagen 17/8 Reskläderna, fina och bekväma!



Muppar mig med kameran i bussen på vägen hem



Kommentarer
Postat av: Li

Haha.. visst gillar jag barn :P men så länge de är snälla barn!! måste ses ngn dag.. säg bara till när du har tid.. mitt schema är SLAPPT!! ^^ ska du nått på marknaden imorrn och lördag? kram kram

2008-08-21 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0