Regn regn åter regn

Mm.. hela dagen. Men jag deppar inte så värst över det. Vi var ute och gick på jobbet när det var uppehåll, de kom lite lite duggregn i slutet på promenaden. Jag tycker det ärrätt sknötatt få ner temperaturen lite, för vi har haft 27g varmt i sovrummet när det varit som varmast, inte dö skönt att förska sova i det. Så lite regn gör att det blir svalare när man sover och ananrs med. Även om det känns som lite "höst varning". Hade fått inbjudan till dop idag ( Alvin mitt nya kusin barn) men kommer få avböja, för jag jobbar och hur jag än vrider och vänder kommer det inte bli bra. Inte hela världen...
Trött efter första arbetsdagen, så nu skajg slappa vid tvn.



Humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0