Bilder från Bröllopet


På väg ner till Nyhemslägge, Skåne. Min moste med papiljoter ihåret, hennes man sitter framför.



Mammai bakgrunden, Cecila gör någon rolig min.



Vi var ca 20 st i bussen, Mattias och hans fru Katarina



Vid parkeringen vid kyskan möts vi av Fillipa och hennes mamma ( ett kusin barn)



Katarina och Mattias



Kristian och min lilebror Kim



Edwin, Cecilias bounsbarn, hennes mans Olas barn.



Från vänster : Linus Cia's bonus barn, Carolin och Fillipa, Anki och Alvin, Mormor



Nina, Rickard och Li ( lillasyster, som dock är minst 15 cm längre än mig)



Kyrkan, var jätte fin.



Utanför kyrkan innan bröllopet



Fredrik, Clas min mammas bror, Anki och Alvin, moster och hennes frösta barn barn. Mormor och Nisse.



Den lilla påsen innerhåller "ris" ( fågelfrön)



Cornelia och Henrik håller i ringen och av lägger löftena



Cecila framför Vad som helst av Peter Lemarc

Vadsomhelst (Kärlek i Tystnadens Tid -07)
Jag hör direkt att det är du, min skatt
Hör det på tonen när det ringer
Så om du undrar var du har mej
Du har mej lindad runt ditt finger
Mitt hjärta hör varje andetag du tar
Och kan se dina ögon ända hit
Om du bara ber mej
Jag svär, jag ska måla den här natten vit
Jag lovar dej, lovar dej, lovar dej...
Jag gör vadsomhelst för dej
Vadsomhelst för dej
Vad i världen du ber av mej
Vadsomhelst för dej Du vet, du föddes ur en stjärna
En stjärna som alltid ska brinna
Så mellan leendet och munnen
Finns en tröst som aldrig kan försvinna
Minns hur du sprang på barfotafötter
Utan en enda ängslan i din blick
Tro mej, jag ska försöka
 Att vända på tiden om det gick Jag lovar dej, lovar dej, lovar dej...
Jag gör vadsomhelst för dej...
Det finns inga villkor
Finns ingenting dolt Jag älskar dej vad än du gör
Så länge jag andas Så länge jag finns
Ja, jag älskar dej tills den dan jag dör
Bär dina drömmar som ett nyfött barn
Håll dom ömt i dina händer
Låt dina tårar långsamt läka dej
 Lova att ta en sekund i sänder
När mörkret går genom alla dina rum
Så du inte kan se var du kommer från
Då vet du var du har mej
Ett enda tryck på din telefon
Jag gör vadsomhelst för dej...





Sen blev det dop, för Willhem Henrik Svärd









Kameran tar helt klart mycket bättre ute än inne i kyrkan



Henrik fick täcka för lille Willhems ögon länge, medans alla kasta ris



Ett av de bästa korten jag tog



Nygifta





Petter min långa kusin, brudgrummens bror



Eftersom jag inte är så läng, så så tog K lite kort åt mig med :)



Bilen som brudparet färdades i sen,



Jag och min kusin, de i bakgrunden vet jag ej vilka de är



Li och Alvin, Petter och Fillipa




Ola cias man och hans on Linus



Brud paret tar plats och åker vidare



Vråll åket en Rolls Royce



Vi åkte till Mölles Hamn för luch



Mycket fint ställe, kändes lite tropiskt



Efter några timmar vid Mölle, så var det dax att åka vidre till varndrarhemmet



Stora syster och lille bror



I väntan på att något ska hända



Alvins dag: sova äta, bajsa, så rullar det på. En snäll bebis som bara pipper lite.



På kvällen efter varmrätt, vi stod i en cirkel och tände ljus.



Alla fick varist ljus ( 71 pers)





Sen fortsatte festen, och vi bjöds på effterrätt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0