En runda i spåret

Igår blev den en runda i elljus-spåret 2,7km
Klantig som jag är så hitta jag inte mina lurar till mobilen, så jag fick gå och lyssna på skogen och fågelsång i stället, inte så illa det heller då jag finner det rätt avkopplande. Som ni ser på bilderna ovanför så är det skapligt kuperat, med en massa uppförsbackar och ned förs backar.
Än så länge nöjer jag mig med att gå ett varv, målet är att klara av att jogga hela varvet. För att sedan avancera mig till 5km, och till slut om ett år lyckas genomföra milen. Det var peppande att gå ut igår, jag tänkte lite peppande på hur jag måste ta tag i mina laster och göra en mål plan så det blir tydligt.
Ska kolla efter ett par längdskidor då jag gärna vill börja åka skidor igen på vintrarna det gjorde jag som barn i detta spår, något jag längtar att få göra igen det är så himla härligt att var ett med naturen, och får motion och avkoppling på samma gång.
(När man tänder elljuspåret så räcker lyset i en timme, så därför vill jag inte våga mig på någon annan sträcka på kvällen, skiter ju på mig och jag ska gå runt i skogen i beck mörkret vem vet vad för troll som lurar omkring.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0