Testa pass i veckan



Måndag
1:e mars

Idag blev det 30 min konditonsträning och ca 30 min styrka. För typ en månad sedan så gick jag på ett möte med en träningsvägledare ( det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig då det tog typ 15min) Men men vart fall så lade denna Personliga tränare fram ca 5 olika övningar som skulle passa mig och mina behov ( i och med att jag jobbar inom vården så vill jag stärka upp rygg och axlar)

Jag har inte riktigt kännt mig sugen att testa de där övningarna men idag passa jag på att våga mig ner i gymdelen. Gjorde mina övningar, krånligt att ställa in maskinerna tyckte jag. Är inte van vid sådant mer van att man bara sätter sig. Men fter mycket om och men, och lite irritation över att flera maskiner är döpta till samma sak ( Ben 1, Rygg 1) förmodligen så är det väl ungefär samma övning. Men det är förvirrande när man har gjort det i en maskin och råkar ta en annan.

Alla övningar förutom benpress kändes bra. Ska testa benpressen en två gånger till men får jag fortfarnde ont i höften så åker den övningen helt bort. Man ska inte få ont. då är det något som inte stämmer. Den är desutom hur j*vla krånlig som helst att sätta sig i när man är lika vig och smidig som ett stort kylskåp!!

Kändes bra i kroppen, så har jag bokat upp mig på två klasser i veckan. Body Pump och Core




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0