Lever Min Dröm

Lorentz & M.Sakarias - Lever Min Dröm (med Newkid)

Refrängen är klockren i den här låten, tycker jag

Jag lever min dröm baby comhalliyum
Baseline

Dom sa lorre-lorrelight du är ett underbarn
17 Baby men Baby jag är ju kung i staun
Baseline skulle inte kunna ta en rast, skulle inte kunna ta det lungt en dag
Måste maxa bara spurta typ som Gunde Svaun
Notera att jag är, jag svär, jag är en fuckin' bouzz
Jag flyger högt som en Albatraous Jag dricker spicegolds seven seven eller tropicana
du vet ni faller typ som käglor på en bowlingbauna

De betyder gå som små ungar och tagga, såtare lugnt eller slagga, backar inte för en kung jag käkar upp er mumsfilibabah
Jag visar storstan för dem
Sena nätter, snabba bilar solglasögoun
Påminn mig baby, du vet att jag lever min dröm
Tjänar pengar sen jag ballin' tills duffelbagen är tömd

Inte en Millenium Falcon men jag svävar förbi
och jag låter världen veta att de här är mitt liv.

De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan nån rast eller sömn.
Jag lever min dröm
x2

Är jag vaken?
Det känns som att jag drömmer.
Målar upp en bild så vi aldrig nånsin glömmer
bort den här sekunden den här stunden känns som min
hela gänget är på plats och redo för att dundra in
baby du kan följa med från karriär, från barriär till barriär
jag är där ni aldrig är
se mig när ni ser mig Baseline, bror med Baseline stil
swishar som en racerbil
nu är det gametime, lira game som vi
kompis ditt gäng é förbi hänger inte med i svängen o det bränner förbi,
sedan länge och det svänger som skit och märks
tro mig nu har det blivit dax, så jag hoppas bah på lite flax
så ska jag förvandla en tjugelapp till tielax
för han är genuin, hustlar tills det prasslar
säljer sand till en beduin,min brud hon är som medicin
den bästa som har rört vid mig, mycket love det där jag svär
du vet nog redan vad namnet är



De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan nån rast eller sömn.
x2



Ouh, vi lever fastlife schemat är tight
Baseline står på toppen av ett höghus
Jag lever min dröm mannen säg vad gör du?
Eeeey
De här är mitt liv...

De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan nån rast eller sömn.

x2
Jag lever min dröm



Svenska HipHop Texter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0