Bättre sent än aldrig?


Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från jul och nyår.

Bild kvaliteten varierar, beroende på vilken kamera som har använts vid tillfället,
så det får ni ha överseende med. Men de flesta bilderna är tagna med min Olympus E420, altv den lilla rosa Casio, Exilim 8.1 mega pixels. Samt att fotografen inte orkat läsa instruktionsboken till den nya kameran ännu, så hon har inte lärt sig alla funktioner och får lite onödiga skuggor :)

(Bilderna är klick bara, klicka för större bild)

Om någon känner att de inte vill vara med, så säg till så tar jag bort bilden.


Bröllop & dop den 091212

Min store bror Daniel och hans fästmö Viktoria gifte sig i Östra Eneby kryrka,
samtidigt som deras dotter Nahtalie döptes.
Festen ägde sedan rum på Papa Grapas lokal i Pronovahuset.





1 års kalas, för Angelica
091220

Ett år gick så himla fort helt plötsligt,
har varit jätte roligt att få vara med på så nära håll
och se henne utvecklas till den lilla person hon är idag.




Lill Jul hos Mormor & Morfar
091221

Eftersom vi tillhör sen "moderna" familjen så är det ju två av det mesta. Lilljul hos mormor och morfar infördes nog 1994/1995 skulle jag tro. Så vi är lite samlade och fira jul ihop. Andra julen på Valhallavägen, för läste mamma Karl Ankas julafton kvällen innan vid grannen mins jag.



Julafton på Bråvallagatan
091224

För första gången på kanske 15 år så kom det en tomte och hälsa på detta år.
Mycket trevligt, och panikslaget för vissa.
Nathalies första jul, även första julen i det nyrenoverade vardagsrummet.


Julaftons friande hos Madde & Co
091215

Angelicas andra julafton, hon var dock lite mättad på paket efter sin föddelsedag.
Mysigt och trevligt att umgås som vanligt :)




Nyårsafton &  Mattias 40 års fest!!
091231

Årets fest bokad sen ett år tillbaka,
Mattias kusins man har förmånen att fylla år den 1 januari. Så det blev ett sammanslaget nyårsfirande med partaj. Det bjöds på buffé, live musik och fyrverkerier, partyt höll på till långt in på småtimmarna. ( Tyvärr hamna inte bilderna i rätt ordning, men det har ju inte super stor betydelse)




Detta är en bråkdel av alla foton jag tog på nyårsafton. Som fotograf så hamnar jag sällan på bild själv numera...

Håll till godo ni som vill ha lite bilder säg till så fixar vi det!! Samma sak om ni inte vill vara med på bild :)
Allt går att ordna på något sätt!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

skönt att de va lugnt för dig ang bloggen.

Kul att få se andras bilder över 091212... man har ju liksom inga egna direkt, utan bara de fotografen tog. Men han va ju inte med på festen sen menar jag ler

2010-01-19 @ 00:06:41
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0