Några av mina favoriter just nu

 

 

Lykke Li - Possibility

Ett av soundtracken till 2000- talets fina kärleks film Twilight Saga : New Moon
Lykke Li har en speciell röst som jag gillar. Den här sången är väldigt sorglig och väldigt bra.

..."So tell me when you hear my heart stop
You're the only one that knows
Tell me when you hear my silence
There's a possibility I wouldn't know

Know that when you leave,
Know that when you leave,
By blood and by mean, you walk like a thief,
By blood and by mean, and I fall when you leave
" ...

Rihanna - Russian Roulette

Snygg och sexig, och en jävulsk bra låt. Denna kan jag ha på repet rätt länge :)

Lady Gaga - Paparazzi

Med Alexander Skarsgård i videon samt att de snackar svenska, den är ju svensk producerad videon.

Aqua - Back To The 80's

Nostalgi känsla över hela låten :)
Me like!

Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

En STOR favorit låt just nu,
men blir på gott humör och det börjar röra sig i kroppen.
Dance Dance Dance!

Hästpojken - Gitarrer & bas, trummor & hat

Bra svensk låt, den spelas nog dagligen på P3, så inte undra på att det sätter sig.

( P3 är radion för oss, då reklamradion inte har bra ljud här i betong huset)

Kent - Hjärta

Kent är ju nästan jämt bra, så denna låten gick direkt in i mitt HJÄRTA
Älskar refrängen, då höjer man volymen och tar i från tårna och sjunger ut och hoppas att ingen jäkel hör hur falskt det låter.

Jason Derulo - Whatcha Say

Softar låt helt enkelt

Agnes - I Need You Now

Gillar introt väldigt mycket men håll med mig o matt de nog har lånat lite av The Verve - Bitter Sweet Symphony
Det låter ju inte helt och hållet likadant, men  Agnes intro fick mig att börja leta i mitt musikminne.

Låten är bra, Agnes har ju så unik ock härlig röst!

Sist men inte minst, mina Idoler!!

Linkin Park - New Divide

Detta band har följt mig sen tonåren, all time favorits. Deras musik är ALLTID bra, de felsta albumen har många bra låtar. New Divid är den senste singeln som är med på soundtracket till Transformers - Revenge of the Fallen

LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0