Klarade Fas C

 

I onsdags så åkte jag till körskolan efter jobbet, och satte mig och traggla med Fas C på datorn. Körkorts teorin på körskolan är upplagd i olika faser som man ska klara. Fas A- C, Fas Fordon och Fas Repition. Fas C som jag har traglat med ska man klara 3 gånger innan den bli grön. Så äntligen i onsdags släppte det och den vart grön!!!

Det kändes skönt, så nu är det bara två faser kvar. Sen har lilla syster berättat att man måste göra om allt en gång till efter man har klarat det men då borde det ju gå fortare. Så i helgen ska jag försöka plugga in lite mera vägmärken och försöka läsa i boken och ev köra lite Bonniers trafikskola. Boken har jag ju knappt öppnat, så det är ju kanske bra om man försöker läsa igenom den en gång.  Försöka är bättre än att inte försöka alls!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0