Svich sa det om helgen!



En glad nybliven 3 -åring, mycket bus var det på ungen ;)
(Klicka på bilderna så blir de större)

Helgen har gått förbi, det går alltid så himla fort! Vad har vi hunnit med då?? Lördag var vi på tre års kalas på ute i Brunneby, Vikbolandet. Mycket trevligt. Söndag så blev det en morgon promenad med Emmelie. För att sedan ha en hel dag med Madde och en väldigt mammig Angelica. Det var skönt att få en timmes extra sömn med :) Jag gillar att sova jag.

Vacker höstpromenad med E

Blev inte så mycket städning i  helgen så det har vi kvar, men jag har offrat lite av min lediga dag till att ta i tu med det. Skulle ha haft dubbel körlektion idag på förmiddagen men de ringde i lördags och sa att den var inställd eftersom min körlärare hade blivit sjuk. Ska dessutom få en ny, men när vet jag inte. De skulle ha intervjuer i söndags och idag, hoppas det löser sig snart så det inte blir för många lektioner inställda.



Lilla Angelica, inte så liten längre snart 1-åring!
(klicka på bilderna så blir de större)

Ska fixa burret i eftermiddag med, ska bli jävligt skönt!! Det är för långt nu, så lockarna blir inte fina, det går typ att sätta upp men inte tillräckligt för att det ska hålla. Så skönt att det ska klippas, ska även färga det. Tror det kommer bli mörkare med lite varma inslag av brunt eller rött. Men vi får se vad min frisör tycker hon brukar få bestämma!

Porterstek med potatisgratäng, mums!

Tänkte laga porterstek idag med, så det är väl högtid att sätta på den på spisen nu så den hinner bli färdig tills man är hungrig!! (Portersteken puttrar fint i grytan nu ) Har ju haft måndags mys med kusin nu på morgonen, hon hade en läkartid tidigt på morgonen så gick vi till Café Broadway sen för en frukost. De hade även jätte stora bullar som fick ramla ner i min mage. Mums. Det var mysigt café med 50-tals stil, ser ju rätt litet ut när man går på utsidan medan det var väldigt stort inuti eftersom det var avlångt. Väldigt mysigt ställe, de hade lös The med det uppskattas mycket!


Så här ser det ut, bilder från deras hemsida

Vi satt här, fåtöljen var väl så där skönt.
Men mackorna och teet var mums, precis som den stora bullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0