Spinnig

Igår gick jag på spinningen, som var 45-50 minuter. Gick riktigt bra, vart röd som en tomat me det är ju inget ovanligt precis. Det ända tråkiga var att det låste sig i höften när vi skulle göra mage, vilket ajg dessvärre känner av även idag att det känns lite ont i höfböjarn. Så får se om det blir spinnig idag med, eller om jag ska köra något annat. Får se.

Ska testa och göra bröd idag med, missade att köpa ägg igår, så får göra ett nytt försök idag. För det är ändå något man kan sakna ibland att få äta en god smörgås med grönsaker och olika pålägg. Så jag hoppas att bröder kommer gå att äta :)

Vid tolv tiden kommer Madde och hennes dotter Angelica, mys mys. Nej jag kanske ska fixa lite, har suttit här alldeles för länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0