Snyttefilten är hittad!



Gick igenom mina glömmor, och då hitta jag två av mina gamla snuttefiltar.
Väldigt nöta så klart, de har ju hängt med större delen av min livstid, någon gång i tånoren så vart den undan gömd.
Då vart det ju lixom pinsmat, några väl valada visst väl bara om "görnet" som den kallades.
Eftersom jag växelbode mellan pappa och mamma så var jag tvugen att ha två, den mest nöta var hos mamma. Den med något pumaktigt tyg var hos pappa.

För något år sedan så hitta min moster min snyttefilt hos mormor när de rensade och packa, så då fick jag tillbaka den. Som hon sa det går inte att slänga något så helgit som en snuttefilt!! Jag gillar att pilla det började nog här, för "snöret" pilla jag på när jag skulle sova :)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Länge leve snuttarna!!! =O)

2009-05-03 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0