Tränat!



Har varit och tränat på fm, det var jag och en tant till. Det är så här på sommaren sm jag ångrar att jag träna där jag tränar för de har stängt på helgen "dåliga" öppet tider och typ ett pass per dag på sommaren.Jag vill egentligen ha lite mer passa att välja på, precis som att jag skulle vilja kunna gå på helgen och träna. Men å andra sidan väder sätter jag att få var för mig själv när jag tränar få välja egen musik mm. Jag tror att jag skulle behöva träna på ett annat ställe för att uppskatta mer det gymmet jag har eller vidga mina vyer lite. Nästa år kanske det är dax att gå till något nytt ställe? Vi får se.

Jag är jätte nöjd för jag orkade springa hela 1,5km hela tiden! Det är väldigt bra för att var mig, att spring är inte riktigt min grej men jag ska försöka få det till min grej. Så nästa gång får det bli att pressa lite till. Det är att jag blir lite nojig när andningen börjar låta lite ansträngt jag vet att det inte är någon fara men ändå låter ju som man ska dö. Så jag måste komma över min "oro" för det så kommer jag kunna komma in i andra andningen då kommer löpningen kännas bättre. Målet är att kunna springa 2,5km utan att det känns för jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0