Morgonpromenad


Idag tog jag och Emmelie en morgon promenad så klockan pep 07:20. Vi gick runt Åbackarna och vid Universitetet.

Så mysigt att gå vid åbackarna, eftersom det är "skog", så mycket mygg och knot. Men det mysiga är att man kan fådet lite skogsaktigt trots att man bor inne i stan.

Inte dumt alls, sen efter att vi gått för bi fängelset typ så hitta vi en liten brygga som var nygjord. Tog bilderna därifårn. Där satt vi och njöt av solen i 40min.

Imorgon blir det med promenad på morgonen dock lite tidigare, ska träffa E 07:30. Men det är himla skönt att starta morgonen med friskluft, sol och motion!! Love It.
                                                                                     

Den där lilla bryggan kommer vi särkert besök mer. Perfekt picknick ställe, med mycket sol. Lite med folk, lite hyres- och bodsadsrätter runt om bara.

När jag kom hem vart det frukost. Testade Citron yoghurt från Arla. Det var frisk och god inte för söt eller för sur. Citron yoghurt har ju annars en tendens att vara antingen eller tycker jag.

Sen blev det att lägg in räkningar, nu är det bara K's kvar. Man måste ju ha bankomatkortet när man lägger in räkningarna vi Nordea plus en liten dosa. Annars brukar jag lägga in K's med ibland när jag ändå håller på.

Hoppa in duschen och snygga till sig, sen ska jag och Malin ut och brumma!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0