Blandade bilder

Har tagit mycket kort vid olika tillfällen men jag har inte orkat att lägga upp dem.
Så här kommer en salig blandning.

Klicka på bilderna så blir de större


OBS!
Om någon störs sig på att de finns med på bilderna på bloggen, säg till så försvinner ni eller den/dem bilderna ni vill ska plockas bort!

Bowling och god mat med vännerna, Johan& Linda, Mattias och Katrina.
Jag och Kristian var ju också med så klart!
M & K tog hem första och andra platsen, kanske var bäst för husefriden?
 Man är ju inte alltid jätte snygg när man bowlar men det är ju sånt som hör till att se lite rolig ut.
Det var söndagen den 31 maj som vi sammanstrålade och hade jätte trevligt och roligt.
Vissa bilder blev så där pga. ljuset på bowlingen.



Det blev inte så många kort på Palace det var lite dåligt ljus... Eller så är fotograferna inte tillräckligt duktiga?!
D


På måndagen den 1 juni,
 så vart vi hem bjudna på "Barnkalas" till Linda och Johan.
Vi hade prata om att äta glass på smultronstället dagen innan men nu vart det desto mysigare
 med grillad korv och glass!
Behöver man förklara att vi har kul ihop?
Tror det syns på vissa bilder, Li's brillor vart kul alla testa nästan och såg ut som myggor :)
Vi som fanns på plats var: Johan & Linda, deras hundar Mio & Prinsen
 Mattias och Katarina, My & Kristian, och min syster Li





Li Student of 2009
090611
Bilder från Li's student, vid ut springet och mottagningen.
På släkt och vänner,nära och kära, till henne.
Vi som var där: Alla som var inbjudna :)





Två års kalas!
Cornelia har blivit två år, eller jag tror hon fyller år den 18:e juni.
Men vi fira henne i söndags, många fina presenter fick hon. Dockvagnen var nog den bästa just då!
Hon fick blåsa ut ljusen 3ggr, blev hurrade 3ggr. Eftersom det var personer i tre olika rum. Finns det hjärter rum finns det sjäretrum som C's mamma sa! Helt rätt!
Vi som var där: släkt och bekanta till lilla C och hennes familj


Kommentarer
Postat av: Linda

åå va kul med bilderna, det syns att vi har roligt ihop iaf hihi

vi får sätta igång våra träffar snart ju!

kram

2009-06-15 @ 23:09:54
Postat av: My

Det tycker jag verkligen, ni fårkolla upp lite datum då ni kan så kan jag kolla om jag kan något av de tiderna. Vi har ju alla lite konstiga tider i mellan åt! Kram

2009-06-16 @ 09:32:47
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0