Marie Fredriksson - Den bästa dagen

Den här låten har jag hört ett få tal gånger på radion, men aldirg kommit på vad den heter eller vem det är. Nu vet jag!!
Marie Fredriksson med Den bästa dagen. Lyssna och njut, älskar den här låten. Det är helt klart en stark favorit låt, texten är helt underbart bra. Om jag gifter mig så ska jag ha den här på mitt ( vårat) bröllop :) För den är magisk, jag ryser ofta när jag hör den.






Nu är jag på väg igen
letar efter sanningen
 letar efter ro i min själ

 Jag får alltid samma svar
  Så många lögner som finns kvar
  Så mycket oro i min själ
 Ett liv ett sökande liv
  En tid en tvekande tid

Det här ska bli den bästa da'n
i mitt liv
  Den första och den största da'n
  i mitt liv
  Jag ska hålla kvar
  den känsla jag har
 att jag älskar


Vågorna som når min strand
 ger lugn och lycka i mitt land
 Så mycket trygghet i min famn
 En enda solens dag
 En enda månens natt
  Så mycket kärlek i min famn
 Ett liv ett levande liv
 En tid en sanningens tid

 Det här ska bli den bästa da'n...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0