Onsdag, umgåts med mamma

Idag har jag varit med Mamma tilltorget där hon köpte två byxor och två leegings till ett pris av 220kr, som hittat för mamma. På torget på onsdagar och lördag står det en "knall" och säljer kläder. Är man som mamm och föredrar sånt så är det ju perfekt.


Det regnade verkligen AS MYCKET



Jag med "hockyskydet", de flesta tror att jag har vurpat med cykelen

Det stod som spön i backen dock när vi skulle gå först så jag stod och tröck under en balkong och försökte skydda mig från regnet  bäst det gick. Efter torget gick vi upp till stan in på Apoteket jag behövde köpa Alsol Sprit + Gelé. ACO Alsol Gelé på min herpes var perfekt. Sved som av bara fan, men effektivt! Lite lidande får man stå ute med helt enkelt. Kändes väl som när man har ett öppet sår och ska rengöra det, pain!


Två väl doftande parfymer, jag gillar friska och frächa toner

Sen gick vi till ICA Super market för att handal hem lite nödvädigt typ mjölk och yoghurt. Var även förbi Kicks för att lukta lite på parfymer jag behöver ny, jag gillar att köpa ordentliga parfymer. J.Lo´s Glow och Dolce & Gabana´s Light Blue är två favoriter. Jag gillar parfym på andra med så länge det nte doftar för "tungt". Då kan man ju få lite lätt huvudvärk, men vissa passar i mer mustiga dofter det är ju lite olika det det. På Herrar är ju Van Gils - Basic Instinct en favorit, Armani luktar med gott, K har Clinique - Happy For Men. Beställer man från nätet kan man spar in lite pengar exempel Dolce & Gaban - Light Blue kostar 699kr för 100ml på Kicks på Parfym.se är den 100kr billigare, visst 29kr tillkommer i frakt beställer man över 800kr är det fraktfritt. Ändå billigare även om man räknar in fraktkostnaden.

På vägen hem gick vi förbi Pause för att köpa med sallad hem, hade 2 för 1 i Idrottshäftet. Det går ju ut snart så var ju högtid att anväda det. Så gick vi hem till mig och åt sallad. Rätt trevligt. Ibland funkar det, somliga dagar orkar man med det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0