Badutflykt 090809

Helgens bilder del 2
Söndagen

Då blev det badutflykt till Guldvagnen, vi var fullpackade kan man lugnt säga. Picknick filt, matsäck, fika och vätska.
Vi hade även med oss Madde och lilla Angelica. Så Angelica gjorde premiär i den lilla baddräkten jag köpte på Vingåker Factory Outlet, och tog sitt första "dop". Hon satt i vattnet och vart helt till sig när hon plaskade, det var livet. Hon snacka som bara den riktigt kul att se. Efter några timmar kom även Steffe och Andréa förbi. En jätte bra hel dag på stranden.

Men det börjar bli ax att testa nya sjöar, så det börjar bli hög tid att hälsa på Kent ( min lille systers Li's pappa) För att få lite mer info om sjöar i närområdet.

(Klicka på bilderna så blir de större)



Som ni ser blev det mest kort på den lille, Kristian hade nackspärr där av hans roliga min och gång ibland.
 Själv hamna jag inte med på en endaste bild, även om jag gillar att komma med på kort.
Bättre lycka nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0