Bilder från "Sleep Overn" hos Malin

Här kommer lite bilder från min "Sleep Over" hos min vän Malin.
Vi har alltid kul, vi är lika tokiga! M1 och M2

Frossade i gott fika, god mat. Plockade svamp,
 och bada vid Morängens bad



Största Kantarellen på i Svampskogen



Svamp letar stil



Tågen åker förbi bakom Malins hus!



Det knastrar om ledningarna



Utsikt från altanen på baksidan, Motala Ström



Grillen är i full gång!



Vi spelade kort i väntan på att grillen skulle bli "färdig"



Smile =D



M1



Makarna Malin och Magnus



Grilltajm, god mat och trevligt sällskap!



I dimman, eller fotografen skakis på handen



En hungrig My



Frukost tajm, jag Älskar frukost! Bästa målet.



Vi tog kort på vandra



En glad Mysan



Vardagsrummet hos Malin



Samma bild men med olika ljus, jag diggar den med gulton,
passar in bra i deras val av möbler



Malin gillar Älgar och klassisk musik



På andra sidan, Malins man ÄLSKAR orglar



Alt 1 Gulbrun ton



Alt 2 Svart/vit



Morängen i Skärblacka



På vägen till "hopp Berget"
Jag avstod från att hoppa Malin med



Utsikt från Berget



Min skugga



Lika som bär?!



Denna bild är kärlek, den gillar jag skarpt!
M2 och M1 i sina essen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0