25 års presenter i bilder

Nu har alla kals varit och jag tänkte dela med mig av vad jag har fått i 25 års present...


Massor med blommer har jag fått, dessa är några av de. Jag gillar perlargoner :)



Sacher inpserad tårta, som Sara bakat. Den var mumsfillibabba!



Ett kort från mamma



Presenter från mamma, en vas, en udda tekanna. Sottis vill med var med och kolla :)



Två kockböcker från mamma, hon tänkte även på min reskassa :)

Jag vart väldigt rörd av pengarna för det var 500kr, och det är väldigt mycket pengar för min mamma.



Plånbok från min kärlek



Tekanna från Madde, Kricka och Angelica



En vas, från mamma



Kockbok från pappa & Gerd



Guldarmband, från Farmor, (Pappa och Gerd med)

Farmor fick armbandet för 40 år sedan av min Farfar, han köpte det för 600kr
Sen har man lagt på en rad till efter det.
 Gerd putsade upp det så det blev blankt och fint!

På GinaTricot, från Farmor
På Kaphal från Madde & co
På Nordic, från Carin, Sara och Angelica



Biocheck 2st, från Carin, Angelica och Sara


Från Viktoria, Daniel och Cornelia, Patrik?
Tyvärr ingen vinst, inte ens 25kr :(



Bjuden på middag på Athena , Emmelie



Handledar utbildning 16 april, Malin

För att sedan kunna övningsköra med henne!



Angelica bjöd på Färska räkor med ailoli och brös, när jag fyllde år.



Kort som följde med orkidén, de peresenterna som är neda är från "alla"
Alla= syster + hennes kille, plast pappa. Kusiner och deras partner + barn, Moster och Morbror, mormor & morfar



600kr på Billbäcks planskola, från "alla" på kortet


På KappAhl 800kr, från "alla" på kortet




Fick en vitt, orkide från "alla"


Tills sist vill jag bara säga ;



för presenter, sms, alla vänskap och uppvakting. Samt alla fina gester och presenter!!

Om jag skulle ha glömt något och någon ,så ber jag om ursäkt, men jag tror jag har fått med allt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0