Johnny Deluxe feat Anna Nordell - Drømmer jeg?

En gamal favorit som jag brukar ha allsång till, spelas självklart på högljud volym!



[Johnny DeLuxe]
Jeg står og kigger ud på Øresund
Drømmer om dine øjne og din mund
Du er et sted derovre lige nu
Jeg ville svømme hvis jeg ku'
For jeg savner dine svenske pus,
Men du er uden for min radius

[Johnny DeLuxe] & [Anna Nordell]
For jeg kan aldrig glemme dig – Åh nej Åh nej
Når jeg er vågen drømmer jeg – om dig om dig
 Drømmer du om mig?

[Anna Nordell]
För jag kan aldrig glömma dig - åh nej åh nej
När jag är vaken drömmer jag - om dig om dig
Drömmer du om mig?

Jag tar en tur längst stranden med min hund
Tittar ut över mörka Öresund
Det känns så konstigt att va' ensam här
Jag undrar vad du gör och är

Jag saknar dine ord, jag knappt förstår, men som faktiskt säger allt ändå

[Johnny DeLuxe] & [Anna Nordell]
For jeg kan aldrig glemme dig – Åh nej, Åh nej
Når jeg er vågen drømmer jeg – om dig, om dig
 Drømmer du om mig?

[Johnny DeLuxe]
Du er min Rachel - jeg er din Ross – hvorfor hvo hvo for (Varför va varför)
Är det vatten mellan oss (ooh)
Jeg vil ha dig i min favn - hvorfor hvo hvo for (Varför va varför)
Är det hundratusen mil till Köpenhamn?

[Johnny DeLuxe] & [Anna Nordell]
 Drømmer jeg? Drømmer jeg?
Drømmer jeg? Drømmer jeg?
Om dig

 [Johnny DeLuxe]
For jeg kan aldrig glemme dig - åh nej åh nej
Når jeg er nøgen tænker jeg - på dig på dig
Tænder du på mig?

 [Anna Nordell]
För jag kan aldrig glömma dig - åh nej åh nej
När jag är naken tänker jag på dig, på dig
Tänder du på mig?

[Johnny DeLuxe] & [Anna Nordell]
For jeg kan aldrig glemme dig - åh nej, åh nej
Når jeg er nøgen tænker jeg - på dig, på dig
Tænder du på mig?

Drømmer du om meg ?
ohhh
Tenker du på meg ?
Drømmer du om meg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0