Sjökexetmix, P3

Som alltid när man lyssnar på radio hos oss så är det P3, man hör på. Varför? För att 1. vi har för dålig mottagning i dett betong hus för att kunna lyssna på ex. RixFm, eller Lugna favoriter. " jag föredrar att lyssna på radio utan störngi och brus, 3 P3 är faktiskt rätt bra, många nya låtar hör man där först, bra program som ex. Tracks, Digilistan, Krister, Pop Nonstop...
Finns ju allt webradio ifal man vill lyssna på reklamradio, eller annan radio med ec trance musik eller bar rock! För den somhar Winamp så finns det ju massor av radiokanaler via den, visa är riktigt riktigt bra.

Vart fall imorse när jag åt frukost så hörde jag en hel skön mix Michael Jackson Vs Lady Gaga "Black or Dance av (Sjökexetmix)" den måste man nästan bara lyssna på http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/artikel.asp?ProgramID=2024&Artikel=1908350

När jag klickade in mig där såg jag att det fanns många andra intressanta mixar som jag ska lyssna på, vem vet kanske hittar fler favoriter?

När vi är inne på musik så en av mina favoritlåtar har nu varit Guru Josh Project - Infinity 2008 vido är rätt dålig, men låten är grym. Det är My musik ända ut i fingerspersarna... Den låten får mig verkligen på bra humör.




Min nuvarnde ringsingal är Scooter - Im Lonely

Den låten är med väldigt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0