Buzzador

Jag har blivit en Buzzador

Jag stämmer kanske inte in helt och hållet på alla punkter, t.ex. det där med stort socialt nätverk finns väl alltid större än vad jag har... Men jag gillar att vara med i undersökningar och testa saker så jag tänkt att det kunde var en rolig grej. Man kan ju alltid säga ifrån om man känner att det inte funkar. Så ni får hålla utkick i bloggen, för att se när jag buzzar.

Info nedan hämtat från : www.buzzador.se

En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner


Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter
Känner du att detta är något för dig med,
gå in på deras hemsida och regristrera dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0