Äntligen en uppdatering

Mitt bloggande har varit ganska stilla stående sen vi flytta ut till huset. Bara blivit lite sporadiskt. Men nu när hösten är på intåg tänkte jag försöka bättra på mitt bloggande.
Vad har hänt sen sist?
Mycket skulle jag tro... Vi hade en skön semester på 4 veckor, vi var mest bara hemma. Fixa med hus och trädgård.
Så det blev lite lång tråkigt ibland när man är som jag och vill se lite annat. Känna att man har semester!!
Nästa år blir det åtminstone att boka in något någon vecka.
Kommunal hade en stor fest i Globen den 28 Aug, som jag och några kollegor var på. Mycket roligt och trevligt, vi får hitta på något roligt snart igen.  Tyvärr är det ju som alltid att det aldrig blir riktigt som man tänkt sig så vi fick åka hem mycket tidigare än beräknat. Men det var en upplevelse ut över det vanliga, jag åkte Tunnelbanna för första gången i mitt liv, var på globen för första gången, och besökte IKEA i Kungens kurva med för första gången.
Annars är väl det mesta som vanligt skulle jag tro.
Kommer ha två nya Kategorier här i bloggen i höst,
kanske kommer fler men den ena är Mer humor åt folket och I provhytten. Den ena kommer så klart var humoristiks inslag, som man ser och läser här och var och lite klipp. Den andra låter värre än vad det är. Jag går väldigt ofta på stan i min ensamhet, så när man ska köpa kläder så tar jag kort och mms i väg det till någon kompis med bra smak om råd. Funderar även på att ha en  som ska heta En frukt om dagen , finns ju massor av spännande frukter som man aldrig testar men med lite mer fakta på benen kanske man vågar.

Ska försöka uppdatera mer och med lite bilder, vi ska börja renovera om vardagsrummet med ny färg och tapet och möbler, så ska fota så mycket som möjligt så nu kan följa utvecklingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0