Rengör med Forevers produkter

Allt du behöver när du rengör med Aloe Vera - Forever living products.
Tvätta dig med tvål som luktar jätte gott
Peeling, tar bort döda hudceller.
Funkar för hela kroppen,
rispar inte huden utan kornen försvinner efter att man masserat in dem ett tag.
Härlig ansiktsmask som gör rent på djupet med hjälp av mineraler från tång och alger. Aloe vera, honung, gurka, rosmarin och vitamin E ser till att huden återfuktas och blir len och smidig När man vill ge det lilla extra.
( Hör och häppna denna har jag faktiskt inte men den ska jag ha vart efter )
Denna produkt hoppar jag alltid över, funkar ändå.
Ansiktes vatten typ,
Lindrande spray när du fått för mycket sol eller har småsår som svider.
Allt i allo produkten.
Om det är en enda produkt du ska ha så är det denna. Då den funkar på det mesta ( tycker jag) , munsår ( herpesblåsor) solsveda, värmeutslag mm. Den kan dock svida lite, t-ex när du bränt dig. Antiinflammatorisk.
”Plantan på tub” innehåller stabiliserad Aloe Vera Gel. Lugnar, mjukar upp och ger näring. Används på torr hud och för att dämpa ögonsvullnader, svalka solsveda och brännblåsor samt lindra klåda t ex efter insektsbett
Avslutar med denna, altv. Serumet som jag förredrar.
Jag tycker denna känns lite "fet" i förhållande till Serumet.
Lätt fuktighetslotion som återfuktar på djupet.
Utmärkt underlagscreme som även skyddar mot väder och vind.
Innehåller förutom Aloe vera bl a kollagen, elastin, kamomill och jojoba.
Denna produkt är min nya favorit, tillhör även Forevers lite mer lyxiga variant av ansiktsvård.
Lättapplicerat serum som återfuktar torr och fnasig hy och ger den fin lyster igen. Närande antioxidanter ger stadga och mjukhet. Absorberas snabbt och kladdar inte. Kombinera med Aloe Balancing Cream för optimalt resultat. Innehåller bl a Aloe vera, vitamin E, vitt te och mimosaextrakt.
Skulle du nu vara lite sugen på produkterna så tycker jag du ska besöka http://foreverliving.se och/eller
bästa Mariahttp://casa-maria.se/ eller hennes lilla salong Fleminggatan 1 i Norrköping.
Jag gillar när det är enekelt och det tycker jag dessa produkter är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0