Halva 2010 i bilder!!!

Jag har inte haft ork och lust att sortera mina bilder som jag tagit under 2010, så jag började göra det nu 2010-06-13 tills 2010-10-17). Massor med bilder har blivit tagna, tillfällen man har glömt bort.
Här nedan kommer lite bilder jag tagit under första halvåret av 2010.
(Klick bara bilder - Klicka på bilden så blir den större)
(Om någon som är med på bild inte vill var det så hör av dig via kommentarer eller något annat sätt så tar jag bort dig)


Januari
Jag har som vanligt mest stått bakom kameran så jag hade inte kommit med på några bilder direkt, en hitta jag.
Bilder från  22:e 31:e. Johannas 25 års fest, riktigt lyckad jag är lite vinberusad på bilden. Det svarat höljet som skickades runt vart en rolig skämt grej, men jag tror det är en handbozoka till något spel eller så. Sen var det Maddes 26 års firande, men det blev mest bilder på den lilla Angelica 1,1 år






Februari
Bilder från 4:e, 6:e,14:e 28:e. Månaden bjöd på vacker solnedgång, massor med sön var det!! En pormenad vid Abboreberg med, snön gick upp över knäna på mig, ser ni att grenen liknar ett hjärta?! Alla hjärtans dag promenad längs Motala Ström, vi var väldigt insnöade på att fota istappar som det fanns gott om. Den 28:e hade vi kalas för mig 19:e mars och lille bror 19:e feb då Pappa och hans fru Gerd skulle åka till Thailand över min födelsedag.






Mars
Månad innebar mycket roliga saker... Vi hade "Te-Tants-Träff" på Våffelmakeriet, där vi planera lite vad vi vill göra på våra träffar. Te- tanterna plus 2 outsiders åkte även till Ullared och shoppade på Gekås. Jag fyllde år då åt vi gott på Texas Longhorn och gick på bio. Mamma ökade på min samling av snöbbollar, då jag fick några nya när jag fyllde år.När jag fyllde år fick jag även ett MACRO objektiv av Kristian så man kan ta väldigt fina närbilder.  Bilder från 2:e 16:e 19:e och den 21:e







April
Verkar som att jag inte varit så aktiv med kameran i april. Bilder från
2:e 11:e. 80-tals fest hos Carin för hennes sambo som fyllde 45 år, mycket trevligt. Synd att jag inte fota mer bara. Sen Var det påsk, Angelicas första påskägg hon smaska på både godis och russin.



Maj
Vi hade Raclett kväll hos Svannarna den
1:e, den 9:e åkte vi till Kolmårdens Djurpark med Madde, Kricka Och Angelica. En lyckad dag med uppehåll och lagom kallt ute. Sist men inte minst vi hade blivit hus ägare nu, så på mors dag 30:e maj så tog Kristian med sin mamma ut tilll huset. Jag passade på att fota så klart!





Juni
Vi var i Bränntorp och lade i båten som pappa, Gerd och Faster Lena och Håkan hade köpt.
5:e, Efter nationaldagsfriande 6:e juni, så gängde en cykel ute från balkongen på Trädgårdsgatan. Vi hade sätt filmen "Bakfyllan" i samband med den helgen så då gick tankaran till något sådant tokigt som i den filmen. Vi grillade hos Madde med familj 13:e sen gick jag och Angelica ut och lekte i sandlådan, där vi avslutade med glass :) 19:e juni flyttar vi in i vårat hus ute i Strömsfors <- klicka där så får ni bilderna från "Rundturen i huset"
Sist men inte minst bilder från Midsomar afton den 25:juini, Pappas fru Gerd fyllde 55 år med den dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0