Fredagen den 19 mars


Idag är det min dag,
det firades med en väldigt upp speedad varison av " Ingen vanlig dag"
i morse runt klockan 7 så där av Kristian.

Sen blev det jobb, där vi festa på Dumlekaladkaka grädde och jordgubbslås till fredags fikat, fick fina presenter.
Nu ikväll blir det att äta gott på Texas Long horn och sen gå på bio och se Alice i underlandet i 3D

 

Jag fick ett Macro objektiv av min älskade

 

Jag testa nya objektivet omgående så klart, här ovan är lite exempel




Fin fina koppar fick jag av pojken jag är assistent åt, rosa!!




Av de bästa jobbar kompisarna fick jag en liten tunna med Fredagsmys i,
mitt i prick!! Jag ÄLSKAR fredagsmys, nu kan man gömma det med perfekt!!!



Av de från kortet fick jag presentkort på Blomsterlandet




Linda är duktig på att rimma



Fick presentkort på Media Markt
av Linda, Johan, Kina och Mattias
Det blir förmodligen Mario Cart till Wii

Ticke Tack allihoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0