Det är inte OK...

Att slå en drill i hiss fan!!!
Något smart skaft har pissat i hissen, upptäckten gjordes igår. Jag och Emmelie skulle åka hiss, då ser vi en stor pöl i hissen, som ser lite gul ut och det stinker fan. Va fan tänker man med?? Absolut ingenting uppenbarligen. Gränsen är fan nådd långt innan man pnikar i hissen, om det nu skulle var så att det var en "olycka" då tar man väl för i helvete reda på det, och fixar till det?! Dock tror inte jag att detta var en olycka. Den ända hund jag har sätt i huset bor längst ner så de använder aldrig hissen.
Jag har felanmält det till världen som hade kontaktat städledaren för trappstäd, hoppas innerligt att de fixar det i veckan. Jag vill inte använda hissen på lördag då det är intorkat pink på golvet! Då måste man ju städa den. Håller tummarna, det är ju trots allt tisdag idag.
Ska bli skönt att slippa detta;
Fylle festerna, kladdig trappa pga av utspild alkoholdryck. Att det luktar som någon har blossat precis i lägenheten, det är inget kul alls när man inte är rökare!! Folk som inte kan respektera tvättrider. Och att man inte kan ställa en svart sopsåck i trappan - och utanför porten med resterna från festen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0