Dansa fram till altaret?

Det här med att gifta sig känns inte längre så skrämmande som det gjorde för några år sedan. Då jag ALDRIG skulle gifta mig!!! Jag är förr visso inte förlovad ännu men vill heller inte var det. Om och när det sker så kommer ett giftermål vara inom det närmsta året i sådant fall!
Som de flesta andra så dagdrömmer man väl hur det ska vara och inte... Vi har ju även haft möjligheten att snart varit på fyra olika bröllop dessutom, så visst blir man sugen. På Sommarkrysset förra lördagen visade de en jätte festlig bröllops in march. Hitta den på YouTube, där förmodligen Sommarkrysset med hade hittat den ;)

Ni känner ju mig jag är inte sen med att dela med mig ;)


Personligen blir jag helt varm i kroppen av att se denna, då den är så himla härlig!

Någon som skulle ställa upp som dansare?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0