Snart semester...

Nu har vi snart bott här i en månad om 8 dagar för att var exakt, gud vad tiden går fort! Men vi trivs fortfarande och det känns som vi har bott här längre än en månad om man inte tänker till möblemanget. Där ser vi fortfarande väldigt nyinflyttade ut på!
Jag trevar på med mitt körkort, den sista körlektionen jag hade förra veckan efter ett uppehåll på 1,5 vecka blev ett rejält bakslag. Allt logiskt tänkande och mina färdigter var som bortblåsta. Så det har känts ganska tungt efter den, men imorgon är det dags för en ny lektion med fräscha andetag och försöka blicka framåt och inte bakåt. Även om det är svårt många gånger. Det är mitt bristande självförtroende i kombo med lite nerver som ställer till det ibland för mig. Men jag ger inte upp, jag ska ha mitt körkort och friheten som kommer komma med den :)
Snart har vi semester, längtar som bara den!! Denna vecka som var gick lite segt så jag gissar att denna kommer gå ännu trögare... :( Men jag har bara 4 arbetspass kvar. Börjar dessutom veckan med en ledig dag:) Så jag hoppas ju att sommarvärmen håller i sig så man kan sola lite och bada, har testat badet "bredvid" oss förra veckan och det var ljuvligt skönt i vattnet inte alls många där heller.
Vi har vissa planer till semestern men det är mest att jobba på här hemma med trädgård och hus, måla gavlarna på huset bl.a. Vi har tänkt försöka komma iväg till Gröna Lund med eftersom jag fortfarande aldrig har varit där, inte heller på Liseberg men det får bli en annan gång. Annar är planerna rätt få slappa och ha det bra helt enekelt. Och fortsätta med bröllopstrenden att gå på bröllop!! Samt träna katterna på att var ute, vilket de hittils har tyckt har varit väldigt roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0