Besöka Fiskmagasinet?

Fiskmagasinet ligger i Knäppingsborg

Min mamma fyller år nu i början på mars, tänkte slå på stort och bjuda ut henne till Fiskmagasinet. Både hon och jag älskar fisk, det är ju en fördel om man ska besöka en fiskrestaurang. Mamma brukar sällan få några stora gåvor när hon har fyllt år. Men tänkte att det kanske faktiskt kan vara trevligt att göra något hon skulle uppskatta mycket.

 

Tycker det ser smaskens ut, de serverar skaldjursbuffé ibland

Min relation till min mamma är speciell eftersom hon är som hon är. Fruktansvärt krävande att umgås med, energi knyckare av högsta grad. Men trots det så skulle det ju kunna bli lyckat om man ansträngde sig lite. Är ju dessutom väldigt sugen på att testa den restaurangen då rykte säger att de har god mat, speciellt deras Fisksoppa. Känner inte så många andra som skulle uppskatta den restaurangen så mycket så det får bli mammas födelsedags present helt enkelt.

 

Ser mysigt ut och lyxigt ut

Har spanat på deras meny och det är mycket som ser intressant ut, har fått tips från jobbet att deras Fisksoppa ska vara något extra. Det fanns även desserter som lockade mitt söt begär, och så ett glas kalt vitt vin. Mmm... smarigt! Jag blir helt klart sugen på att äta lite gott när man ser deras läckra bilder och läser menyn, de hade även så att man kunde "ta mä" hem lite gott till kvällen, samt gjorde de smörgåstårtor. Om du är som jag och inte medlem av FRAL (Fiskars Rätt Att Leva) så kicka in på deras hemsida och låt dig suktas!!



Alla bilder lånade från deras hemsida

Kommentarer
Postat av: Katarina

Trots medlemskap i FRAL så rekomenderar jag starkt att ni ska gå dit (dom kan även ordna gudomlig vegetarisk kost ;O) ) och deras efterrätter är inte att leka med... Tor din mammasen kommer att uppskatta det jätte mycket :O)

2010-02-16 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0