Snipp snapp slut

Nu är det inte många timmar innan semestern lider mot sitt slut. Det känns dock roligt och skönt att falla in i rutinerna igen. Allt blir ju lite blah blah när man har semester. Fyra veckors ledighet har varit jätte skönt, men dock lite tirss tess varning när man bara varit hemma och med dåligt väder. Jag har solat totalt 2 ggr, De dagarna det var fint väder fick man liksom passa på att pyssla med trädgård och hus. Så det känns trist, hoppas på att september månad får mycket sol chanser så man kan jobba vidare på ev lite bränna.
Som sagt vi har inte gjort så mycket på våran semester mestadels varit hemma och slappat och jobbat med hus och trädgård. Vi har dock hunnit med att hälsa på lite folk, umgåtts med goda vänner, grillat i mängder, ett bio besök, mycket glass trots vädret! Vart på pappas land och slappat, med fiske.
Mitt körkort har tagit upp mycket tid men framför allt PENGAR så det har lixom inte funnits utrymme till så mycket roligheter. Så i "Höst" ska vi åka upp till Stockholm och sova på hotell och kolla in massa turist saker. Vi ska försöka hinna med Gröna Lund innan de stänger för säsongen med, eftersom jag fortfarande aldrig har varit där eller på Liseberg.
Bloggandet kommer bli bättre nu när det blir sämre väder och mindre körkort som tar upp min vardag. Men vem vet nu när man är husägare finns det ju inte mycket tid till slöande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0