Det börjar bli dags nu!

Det börjar bli hög tid att ringa till körskolan för att boka upp tider, då de har 2-2,5 månads vänte tid. I tisdags kom nya schemat för hösten innan dess kändes det helt omöjligt att boka upp något. Dett ska bli riktigt roigt!! Har tänkt köra 2 ggr i veckan till att börja med, ev mer. Jag har två privata handledare som jag med kör med, men det är svårt att få ihop det ibland. Tanken är att jags ka köra med Malin en gång i veckan när det funkar och med kusin utöver när det funkar mer som en bonus.

Så har skrivit ner lite frågor som jag har till körskolan, som jag ska ta när jag ringer. Får se om jag ringer idag, jag är ju inte helt på hugget om man säger så. Men det ska bli kul, min plan är att jag ska ha mitt körkort till våren/sommaen 2010!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0