Avbokat körlektion!

Ann - Louise på jobbet är frotfarnde sjuk efter att ha vaccinerat sig så det innebär att aag får jobba själv imorgon och jobba över 1,5h. Kom då på att jag har ju körlektion imorgon 15:30 så det blir lite tajt att både sluta jobbet och infinna sig på körskolan samtidigt.

Så jag ringde och avbokade körlektionen, eller jag prata in på en telefonsvare. För att vara på säkra linjen skickade jag desutom ett mail om att jag vill avboka morgon dagens lektino. Ska  bli intressant och se om detta funka. Eftersom de har som policy att man ska av boka enkla lektioner senst klockan 12 dagen förre. Jag ringde halv tolv! Bad om att de skulle höra av sig för att bekräfta att informationen gått fram. Jag tvivlar på att detta funkar då man inte fick prata med någon.

Jag är inte optimsitisk i detta fall, utan ränkar nästa med att jag kommer få betala något för att det säkert är en miss att man avbokar på en söndag. Dock står det ingenstans att man måste avboka måndagslektioner på fredagar eller lördagar! Intressant säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0