Tvättat bilen och rastat katten



K tvättar bilen

Igår eftermiddag åkte vi till pappa för K vill tvättabilen ordentligt både tsidan och insidan. Så som han håller efter bilenså hinner den knappt bli skitig mellan varven. Men vi åkte ditt, jätte härligt väder var det med. ( bilden ovan är från ett annat tillfälle)

Jag passade på att ta med mig en katt ut i koppel, först var hon lite rädd men se blev det bättre. Hon var inte på långa vägar lika feg som min katt. Utan hon gick fram och tillbaka på tomten, vill klättra i trä, det ville inte jag, jagade flugor och andra små kryp. Det var rätt kul, hon var säkert utöver en timme. Medan K tvätta bilen.

Pappa och Gerd ha massor med prästkragar och en hel del blåklint som växer som ogräs, så jag plockade en ordentligt bukett som fick stå på köksbordet. Somrigt blev det!



Pappas katter gillar att dricka direkt i från kranen, det gör våran Sottis med.





Tror jag hade Sahara på promenad, den lille...



Smyger i djungeln



Har koll på biltvättaren



Det var mycket sniffande och äta gräs



Sitter och kollar



Jag hade plockat blommer, katten inspekterar



Sommar bukett med prästkragar och blåklint



Somrigt :)

Alla bilderna är tagna med min mobil, Nokia 5800
Blir rätt bra faktiskt om det är tillräckligt med ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0