Doftar Jenka här!!

Här doftar det jenka, det är min Aloe Heat Lotion som doftar så. Igår var jag och körde cirkelträning med tanterna, och fan vilken trängisverk jag har fått i bröst och axelparti. Ajaj aj. Not nice, men det är ju förmodligen för att jag inte strecha till räkligt mycket.  Så för att det ska bli något skönare så testade jag  Aloe Heat Lotion fungerar ungefär som Tiger Balm, det blir varmt. Men det det blir svalt om man bara stryker på det. Känns förmodligen lite bättre, kan ju inte bli värre.
Kanske imorgon, ska iväg och köra spinnig sen. 45 minuters pass, för vissa är det som en piss i havet. För mig som normalt kör 30 min, kommer nog 15 min extra att märkas. Men det är skönt då sover jag gott ikväll.

Snart helg igen härligt härligt! Kalas kalas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0