Sol sol och mer sol

Solen skiner, bara lite sol gör att man drar lite på smilbanden. Känns skönt att vi går mot ljusare tider helt klart, nakdelen med solen är att man ser att man behöver tvätta fönstrena och att det kan var dammigt på vissa ställen. Kickade på Jotex och hittade lite nya gardiner. Är ju lite roligare om man tvättar fönstrena och sen häger upp nya gardiner, även om jag gillar stora fönster utan gardiner med men det är inte såna vi har precis.



Gardiner jag beställde

K är och gör en recover tattuering nu, vill säga att man tattuera över befintlig tatto med en annan. Han hade en drake på ryggen i japansk stil, bara det att det är lite svårt att urskilja den. Framför allt huvudet. Så den har mest sätt plåttrig ut, nu blir det en döskalle i stället. Hoppas bara det blir bra, jag är nog mer orolig än vad han var. Får väl lägga upp "befor and after" om han godkänner.

Ska iväg och träna "snart" det börjar halv fem, funderar på att packa ner så man kan basta lite efter om man skulle vilja. Men får se, tror jag har lite "munsår" på gång, BLÄ!! Hoppas det bara är en finne, men jag tvivlar på det. Har lagt in räkningar idag med, det är ju alltid roligt. Jag tycker inte det är så tråkigt att lägga in dem, det är väl mer om det är någon räkngis om är lite hög så är det ju mindre roligt. Typ Elen, den var på 1300kr ca denna månad, det är ju inget vidare men men, bara att betala och se glad ut.

Har kollat lite på Piggelino som jag fick tips om, en sida där man kan fylla i sin träning, kost, mål mm. Just nu innan jag har lärt mig dne verkar det lite krånligt även om jag gillar koncpetet att man kan föra lite statestik över sin träning på ett lättare sätt. Vi får se om det blir en favo eller inte.

Blir förmodligen att gå till Jejje ikväll, eftersom K skulle öla med S, tråkigt värre. Ledig dag, vi har inte sätts speciellt mycket denna vecka eftersom han går natt. Så lite tråkigt att inte ses när man väl är ledig, men jag överlver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0