Tisdag, = lättspinning

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte helt och hållet utvilad, hade drömmt massor. Jag drömmer i princip varje natt, kommer ofta ihåg vad ajg har drömt på morgonkvisten ibland vet jag det längre än så. Jag gillar att drömma, eftersom att jag är lite av en flum person. Men vad jag inte gillar är att jag ofta drömmer att jag blir "jagad" eller att någon i drömmen blir jagad. Enligt Angelicas drömtydar bok betyder det att man känner sig stressad. Det känns ju inget vidare lixom, även om jag inte rent fysiskt känner mig stressad.

Fast den är rätt intressant hennes bok ang drömmar, sen om det är sant är väl en annan fema. Man får väl ta sånt där med en nypa salt eller två. Sen att starta dagen med att sitta och åka färtjänst ca 90min gör ju inte att man känner sig piggar precis, helt seg i bollen. Så det var skönt att det blev en promenad utomhus även om det var kallt.

Var på lättspinning ikväll, kändes rätt bra men dock kände jag att min ena vad var lite på G för att krampa, så det gjorde att man fick ta det lite "lugnare" i mellan åt samt dricka en jäkla massa vatten. Slapp att den krampa vart fall så det var jäkligt skönt. Sara skulle köra armar det hade jag med gärna gjort om det inte var för att jag i slutet av passet började må lite illa. Antingen hade jag ätit fördåligt, druckit för lite, eller ätit för tätt in på passet. Vilket jag tyckte att jag inte gjorde. Ja, det kan finnas många olika teorier om varför jag vart lite illamånde, vilket fall som helst så vart det bättre när jag kom hem.

Stekte lite kantareller, och tog lite feta ost och tomat till. Väldig spartansk kvälls mål, men kände att jag var mer sugen på det än macka och yoghurt. Hade tänkt baka bullar imorgon får se om jag "orkar". Just nu börjar tröttheten bli ett faktum, K har en kompis här så de sitter och spelar tv-spel i vardagsrumet så känns ju inte som det är lägge att gå och lägga sig nu precis. Även om jag sa förrut att jag hade tänkt knoppa vid 21- 22. Man blir ju trött av att jobba förmiddag. Nästa vecka har jag tre kvällar, ska faktiskt bli lite skönt. Mindre kul med fredag och lördag kväll, men men sånt är livet.

Nej jag ska väl försöka var lite social kanske..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0