På lördag smäller det!

Har varit lite dålig update här i bloggen, körkort och jobba har kommit förre. Sen har jag nog saknat lite blogg insperation med.

På lördag är det dags för bröllop och dop, vilket ska blir vädligt roligt. Efter att ha velat lite efter första klänningen som jag köpte gick jag på stan med Emmelie min alldeles egna stylista. Då hitta vi en jätte fin kläning på Veromoda, som varväldigt klädsamför figuren. Så den fick det helt enkelt bli. Vädligt nöjd, ska ev låna ett par skor av Angelica annars får jag köra på några som jag har hemma. Jag som har så mycket skor menar jag ( läs med ironi).

Sen har jag även bokat in en sminkning på Make up Store, på lördagen. Kul att få unna sig något extra, jag har sminkat mig där en gång tidigare och vart helnöjd med den maken. Det jobbiga är att man vill köpa så mycket smink, när man är där. Endast håret jag behöver piffa till, men jag har köpt en spray så lockarna håller, så det blir förmodligen lockigt. Håret är enligt mig lite långt så det är inte i sitt bästa skick just nu. Har tid hos frisören först 28 december hade hoppats på att det skulle räka, men nu känns det väldigt långt bort!

Eftersom man betalde sitt egna kuvert på börllops middagen så har vi inte köpt någon present, men dop presenten har kommit hem. Den beställde jag från Kiddoz jag väntar lite med att avsölja exaktvad i fall det är så att Mamma Viktoria skulle råka ha tid över och läsa bloggen. Jag är väldigt nöjd med min present, intressant och se om jag blir ensam om den eller om någon mer av de cirka 74 gästerna har köpt samma sak.

Ska bli väldigt roligt vart fall!!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Härligt att bli sminkad av nån annan faktiskt! Tror de e en tjej från make up store som gör min sminkning med... men hon kommer då till sussies styling team för där gör jag mitt hår med.

Och jag blev ju inte ett dugg nyfiken när du halvt om halvt berättar va du köpt... ler



Längtar så tills imorrn, bara hoppas att man kan sova lite med ler



Syns i morrn!! Kram

2009-12-11 @ 23:05:48
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0